Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Mükemmel değil mi ya? 💛❤️🙂

67,684 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Başkentli profil fotoğrafı
Başkentli1 yıl önce

Bu şahane yere çok yakınım defalarca gittim 💛❤️💛❤️

Rock Paper Sizzle profil fotoğrafı
Rock Paper Sizzle1 yıl önce

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

HisseKademeAKD profil fotoğrafı
HisseKademeAKD1 yıl önce

Burası Manisa Merkez’e bağlı Osmancalı Köyü. 700 nüfuslu şirin bir köy. 20 Nisan 1990 Salı günü kurulmuş bu müze.

SedkoGS05803480 profil fotoğrafı
SedkoGS058034801 yıl önce

Oha ben de yıllarımı verip o tribünlerde deplasmanlarda,geceden sabahlara ne çileler çekmişimdir ama bu başka bir seviye. Biz de taraftarız zannediyoruz kendimizi muhteşem bir şey💛❤️💛❤️

sigtumun freud profil fotoğrafı
sigtumun freud1 yıl önce

Ülkenin tamamını Osmancalı köyüne çevirdiğimizde bu ülke kurtulacak az kaldı az sabır

Esra Şahin profil fotoğrafı
Esra Şahin1 yıl önce

😍💛❤️

aslanyürek profil fotoğrafı
aslanyürek1 yıl önce

Yok canım ne fanatikliği 😄😄

KADİR NEWS 1905 profil fotoğrafı
KADİR NEWS 19051 yıl önce

Mükemmel değilllll. Enfeessssss ❤️💛 #Galatasaray

MAHMUT💛❤️(GS 1905)💛❤️ profil fotoğrafı
MAHMUT💛❤️(GS 1905)💛❤️1 yıl önce

Evet burası benim köyüm sahibi amcamız olur çok fanatik Galatasaraylıdır bizim gibi köyümüzün %90 ı zaten Galatasaraylıdır. Futbolcu ve Ultraslan da gelen olmuştur.Burası Türkiye de tektir.💛❤️👏

kskkemal💚❤🇹🇷 profil fotoğrafı
kskkemal💚❤🇹🇷1 yıl önce

Nedense formanızdaki sarı ile binada ki renk uyuşmuyor...

Papaker53 profil fotoğrafı
Papaker531 yıl önce

Çingene rengi 😀😀😀

Benzer Videolar