Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

"Mutsuz olmaya utanıyorum."

313,904 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля B.G.ERTUĞ
B.G.ERTUĞ1 год назад

Varlık içinde yok olanı, yokluk içinde varlığı arıyorsunuz. Hep bi eksik kalmak.. İnsan böyle bişey.

Фото профиля RedDeer.Games IR
RedDeer.Games IR1 год назад

🚨🐔 Your hen is missing, and there's no time to waste! Dive into this freaky rescue mission starting Freaky Trip now! 🎮 Join the adventure on: 🕹️ Nintendo Switch: 💻 Steam: #NintendoSwitch #Steam 🎥 Watch the trailer below! 👇

Фото профиля TürkiyeVeDünya
TürkiyeVeDünya1 год назад

Aynen katılıyorum , bu ülkede ne yazık ki yatağa aç giren çocuklar, pazar artıklarını toplayan, çöpte yiyecek arayan insanlar da var.. Herşeyi olanın yoksulluğu ,eşitsizliği ,adaletsizliği dile getirmesi gerek. Ben neden şikayet ediyorum değil bu. Bu erdemdir,

Фото профиля esra
esra1 год назад

Tam olarak böyle düşünüyorum

Фото профиля Murat Dinler
Murat Dinler1 год назад

Abinin kim olduğunuda yazsaydınız bari?!?!?!

Фото профиля Bahar Özyurteri
Bahar Özyurteri1 год назад

Haklısınız kendi adıma mutsuz olmaya utanıyorum ama başkaları adına mutsuzluğumuz bitmiyor!!! Çöpten yemek toplayan teyzeler, amcalar Küçücük elleriyle para kazanmak zorunda bırakılan yavrular Güvende olmayan çocuklar, gençler Öldürülür müyüm diye kalbi küt küt atan kadınlar Hiçbir şeyin farkında olmayan saf bebeler adına cidden mutsuzum!!!!!

Фото профиля Goatee68
Goatee681 год назад

Ne bu?Halinize sukredin videosu mu? Yeni algi calismasi mi? Ulkede savas yok diye, depremde olmedim, madende gocuk altinda kalmadim diye, otelde yanarak, trafikte kazara olmedim diye mutlu mu olmaliyim? Ana haberi ac, sosyal medyada 5 dakika dolas bakalim ne kadar mutlu olacaksin

Фото профиля Chemical
Chemical1 год назад

Mutluluğu MADDEDE görüyorsan senin için sorun yoktur.

Фото профиля Züleyha
Züleyha1 год назад

Doğru diyorsun Sadi Hoca

Фото профиля Fulya Deniz🐞
Fulya Deniz🐞1 год назад

Aynı sizin gibi düşünüyorum. Duygularımızı paylaştığımız zaman sizin tuzunuz kuru sizin amacınız ne diyorlar. Ben neden Markete, pazara gittiğim zaman alışveriş yapmaya utanıyorum. İçim hep sızlıyor muhakkak birine yardım etmek istiyorum. Neden ya neden?

Фото профиля HAKAN DÜNDAR
HAKAN DÜNDAR1 год назад

sizi seviyorum fakat maddi birşeyden bahsetmiyorum diyorsunuz anlattıklarınızın tamamı maddiyat ile ilgili.

Похожие видео

Senden utanıyorum
0:24

Sensitive content

Senden utanıyorum

Replik Gelsin

101,778 просмотров • 4 месяцев назад