Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
"Mutsuz olmaya utanıyorum."
313,904 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Varlık içinde yok olanı, yokluk içinde varlığı arıyorsunuz. Hep bi eksik kalmak.. İnsan böyle bişey.

🚨🐔 Your hen is missing, and there's no time to waste! Dive into this freaky rescue mission starting Freaky Trip now! 🎮 Join the adventure on: 🕹️ Nintendo Switch: 💻 Steam: #NintendoSwitch #Steam 🎥 Watch the trailer below! 👇

Aynen katılıyorum , bu ülkede ne yazık ki yatağa aç giren çocuklar, pazar artıklarını toplayan, çöpte yiyecek arayan insanlar da var.. Herşeyi olanın yoksulluğu ,eşitsizliği ,adaletsizliği dile getirmesi gerek. Ben neden şikayet ediyorum değil bu. Bu erdemdir,

Tam olarak böyle düşünüyorum

Abinin kim olduğunuda yazsaydınız bari?!?!?!

Haklısınız kendi adıma mutsuz olmaya utanıyorum ama başkaları adına mutsuzluğumuz bitmiyor!!! Çöpten yemek toplayan teyzeler, amcalar Küçücük elleriyle para kazanmak zorunda bırakılan yavrular Güvende olmayan çocuklar, gençler Öldürülür müyüm diye kalbi küt küt atan kadınlar Hiçbir şeyin farkında olmayan saf bebeler adına cidden mutsuzum!!!!!

Ne bu?Halinize sukredin videosu mu? Yeni algi calismasi mi? Ulkede savas yok diye, depremde olmedim, madende gocuk altinda kalmadim diye, otelde yanarak, trafikte kazara olmedim diye mutlu mu olmaliyim? Ana haberi ac, sosyal medyada 5 dakika dolas bakalim ne kadar mutlu olacaksin

Mutluluğu MADDEDE görüyorsan senin için sorun yoktur.

Doğru diyorsun Sadi Hoca

Aynı sizin gibi düşünüyorum. Duygularımızı paylaştığımız zaman sizin tuzunuz kuru sizin amacınız ne diyorlar. Ben neden Markete, pazara gittiğim zaman alışveriş yapmaya utanıyorum. İçim hep sızlıyor muhakkak birine yardım etmek istiyorum. Neden ya neden?

sizi seviyorum fakat maddi birşeyden bahsetmiyorum diyorsunuz anlattıklarınızın tamamı maddiyat ile ilgili.

