Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
My favorite Bard mechanic
10 Yorum

Juan1 yıl önce
Poly Tqm

公式:ちぃたん☆名古屋1 yıl önce
The drums played by the mascot are amazing.

Leo Gomazzi1 yıl önce
@Nelson_Blasco La mécanique de fou furieux mdrrr

Supax1 yıl önce
@ugsScythe das in Prime League kommt böse

Nat1 yıl önce
Wait that’s actually incredible mechanic.

FAAC1 yıl önce
Actually insane wtfrick

Don Blu31 yıl önce
Since league doesn’t make fun right now playing it trying to carry with damage ima pick up bard again and cause mayhem to win those 😎👀 Do i find my fun again maybe well see 😊

T1 yıl önce
Ok King ill try it today!

Xatos1 yıl önce
But why would someone right click and not use Ap button entering the bush

AxBzero1 yıl önce
but who auto attacks with right click anymore?

