Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Naar het stadion ❌ Geld verdienen ✅
176,171 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Had het kaartje dan niet gekocht en iemand voor de normale prijs kunnen laten genieten van de wedstrijd.

En dat moeten supporters voorstellen

En hier gaat het dus mis

En er nog trots op zijn ook... Als ze direct even zijn naam hadden gevraagd had de UEFA zijn kaart even kunnen blokkeren...

Zit normaal elke zaterdag bij de korfbal, geeft geen klote om voetbal. Door zijn kaartje betaald iemand anders veel te veel geld of hij word niet eens benut.. sukkeltje

Dit is precies die vriend, waar niemand het zegt, maar die eigenlijk iedereen kut vindt

Dit is het enige nadeel van het Nederlands elftal. Ook dit soort figuren komen ineens meedoen.

Leuke maat heb je dan…man man…schrijf deze persoon uit het knvb-register.

Dit soort gasten verdienen een maand voedselbank. Een beetje nederigheid en loyaliteit aanleren. Als je dan toch niet gaat, verkoop het dan voor de oorspronkelijke prijs, of geef het aan iemand die het niet kan betalen.

Gezellig zo'n maat


