Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

44,246 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von Jan Dijkgraaf
Jan Dijkgraafvor 2 Jahren

Het komt goed, gozert. Wij hebben ook weleens een dipje.

Profilbild von Erik de Vlieger -Tweep des Vaderlands
Erik de Vlieger -Tweep des Vaderlandsvor 2 Jahren

Zwaar

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

We're Flying out now

Profilbild von Michael de Hoogh
Michael de Hooghvor 2 Jahren

Zie het positief Erik; je hebt #NEC zien voetballen... 😉

Profilbild von Will 🏴‍☠️🧀 Z28.2🍔🍻
Will 🏴‍☠️🧀 Z28.2🍔🍻vor 2 Jahren

Als je dit nog nooit gezien hebt, dan heb je de afgelopen maanden niet naar Ajax gekeken. Vervelend voor je...maar als je met 50.000 vlaggetjes gaat zwaaien in de Conference League, dan ben je het gevoel met de werkelijkheid ook een beetje kwijt. Groetjes uit Alkmaar.

Profilbild von Sceafa 🇮🇱
Sceafa 🇮🇱vor 2 Jahren

Erik, er is een mooiere club... 💚⚽️😉🙃 Die winnen wel en maken zelfs nog kans op een unieke dubbel... #fcgroningen

Profilbild von Ourania 🕴🏻
Ourania 🕴🏻vor 2 Jahren

Paniek in de ogen …..😎 Luister….👇👇

Profilbild von Poekie
Poekievor 2 Jahren

Heel goed 👍 verwoord erik .., ajacied ben je voor het leven.., in goede en slechte tijden..!

Profilbild von Kevin Landhof
Kevin Landhofvor 2 Jahren

John van ‘t zinkend Schip OUT.

Profilbild von RichardvdHak
RichardvdHakvor 2 Jahren

Henk Hofstede van The Nits zei: ‘Als je altijd wint, ben je een vedette. Als je soms verliest, een held. #JOSDays Ga een keer mee naar @ADODenHaag, Erik!

Profilbild von De Stef, voor de Belgen De Stefke
De Stef, voor de Belgen De Stefkevor 2 Jahren

Het Volendam van Amsterdam

Ähnliche Videos