Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Nabeschouwing #AjaNec
11 Kommentare

Het komt goed, gozert. Wij hebben ook weleens een dipje.

Zwaar

We're Flying out now

Zie het positief Erik; je hebt #NEC zien voetballen... 😉

Als je dit nog nooit gezien hebt, dan heb je de afgelopen maanden niet naar Ajax gekeken. Vervelend voor je...maar als je met 50.000 vlaggetjes gaat zwaaien in de Conference League, dan ben je het gevoel met de werkelijkheid ook een beetje kwijt. Groetjes uit Alkmaar.

Erik, er is een mooiere club... 💚⚽️😉🙃 Die winnen wel en maken zelfs nog kans op een unieke dubbel... #fcgroningen

Paniek in de ogen …..😎 Luister….👇👇

Heel goed 👍 verwoord erik .., ajacied ben je voor het leven.., in goede en slechte tijden..!

John van ‘t zinkend Schip OUT.

Henk Hofstede van The Nits zei: ‘Als je altijd wint, ben je een vedette. Als je soms verliest, een held. #JOSDays Ga een keer mee naar @ADODenHaag, Erik!

Het Volendam van Amsterdam





