Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Nampak macam kelakar tapi apa aku nampak pembaziran. Buat semata content. Gitu ke kau nak makan??
306,566 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Atau ini dinamakan dark joke yang terlalu dark hhhshshshhshs

Airpod raya dah ada ke gais?

dia ni daripada dulu lagi suka buat content review yang pelik2🤦🏻♂️

Aku tahu dia tak makan. Bazir betul

rempit

Tak kelakar langsung. Siapa rasa kelakar kena cek balik otak tu okay tak okay

Mangkok ayun ni mmg bangang dari dulu entah apa2 mau ditunjuknya. Tak pikiaq Palestine tu dok kelaparan . Sampai masa sakit badan baru tau menyesai buat benda sia2. Celaka laknat perangai membaziaq ikot syaiton.

Org palestin bukan main happy lagi dapat seguni tepung. Tepung yg dah jatuh masuk balik dlm guni dgn pasir siap sebut alhamdulilah x putus2.. xkn la aku nk kene buat acc tt semata2 nk maki mamat ni ah siall la jaii

Sumpah x lawak doh, dah knpe

aku dari dulu x suka laki dok buat tarik rmbut ni 😂 . mesti naik fz shopping kt hanzo .
Ähnliche Videos
Sensitive content
Petang tadi kat Time Square aku dah bagi kau peluang kan betina, aku tak sentuh tak apa, ni kau cabar aku memang kena, penyondol memang tak pernah serik. aku bayar kau balik naik grab sebab tak nak kau balik dengan suami aku, tapi lepas kau balik, kau menyambung keluar dengan dia. ni balasan kau penyondol, dah 3 kali aku warning pun kau masih tak serik! student UIA memang problem ke? pelajaran tinggi tapi buat perangai macam ni haha.
ًِ
761,112 Aufrufe • vor 4 Monaten
