Loading video...
Video Failed to Load
Napıyosun bilader yaa?
9 Comments

Manyak mısın lan o sonda neler oldu öyle? Sonic blast oldu

Clapton harika bir müzisyen, nefis bir solist, müthiş bir besteci, çok iyi bir gitarist ama vasat bir doğaçlama solocudur.

abi clapton maocu mu?

Hayır abi apolitik sanatçı bunlar. Ben zaten allah gibi çalıyorum yaa ne ideolojisi şimdi ne politikası diyen tipler bunlar şerefsiz bunlar ya

Adamın organı olmuş gitar

İnan bu pezevenk 2009 du sanırım İstanbul’a geldi konsere. Lan bu pezevenk bir “Little Wing” çaldı. Aq aklımızı kaybettik lan hic unutamiyorum onu kafayı yedirtti herkese

Bundan daha iyisi gelmedi abi

Kılaptonu tanırım ankara hipodromunda idman saatçisiydi çok tüyo verirdi kolpadan.. sonra gençlik parkında üç aletin işletmesini almış gardaş şu şu ilçelerin çakallarından nasıl sıyrılıp aldın dedim..ee gardaş biz de çayyolu bebesiyiz demişti. Atılgan oğlandı

Malum hak ehli bir abimiz, cezbe halinde olur böyle. Hatta bir şarkısında der ki: Mecnûn'a sordular Leylâ nic'oldu Leylâ gitdi adı dillerde kaldı Benim gönlüm şimdi bir Leylâ buldu Yürü Leylâ ki ben Mevlâ'yı buldum
Related Videos
Sensitive content
Tesadüfen yaşıyoruz bilader
Ne Zorsun
1,425,671 views • 1 year ago
Sensitive content
Kalk bilader kalk
Ne Zorsun
134,097 views • 1 year ago
