Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Nasıl oluyor bu ya
398,815 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Yahu benden başka kırmızıyı dışarda, maviyi içerde gören yok mu? Herkes mavi dışarda diyor kafayı yicem.

Ya şimdi herkes soruyor bu ne diye. Ben bunu kırmızılar ekrana yakın, maviler dipte olacak şekilde baya 3 boyutlu görüyorum. Herkesin de öyle göreceğini sandığım için nasıl oluyor diyip paylaştım ama anladık ki ilginç şekilde bazı insanlar maviyi ekrana yakın, kırmızılar dipte görüyor, bazılarıysa hiç 3 boyutlu göremiyormuş. Beynin göze gönderdiği sinyallerle alakalı bir durum heralde bilmiyorum bana da sürpriz oldu.

Abi en dışta kırımızı var içeride mavi onun içinde kırmızı var öyle değil mi

Bende de mavi dışarda kırmızı içerde ve asla normale dönmüyor artık

Haydaa ben niye kırmızıları dışarda görüyorum ki. Mavi dibe batmış gibi baya baya.

Ortadaki kırmızıya odaklanıldığında mavi içeride, dıştaki kırmızıya odaklanıldığında mavi dışarıda görünüyor. Ayrıca göz kırpıldıkça mavi hareket ediyor :)

Ben nereye odaklanırsam odaklanayım mavi hep dibe gömülü valla.

Dıştan içe, kırmızı, siyah, mavi, siyah, kırmızı görüyorum

Kırmızı -mavi- kırmızı

abi benim gözler yorgun herhalde hiç bişi olmadı öyle duruyorlar

Evet kimi insan göremiyormuş.
Benzer Videolar
Sensitive content
Nasıl oluyor bu
Mert Güngördü
311,862 görüntüleme • 1 yıl önce


