正在加载视频...
视频加载失败
Nasıl özlüyorum bir bilseniz
9 条评论

ﺦ2 年前
Keşke nwakaeme sorloth u doya doya izleseydık 🥲

ﺦ2 年前
Ah Nwakaeme😔

ßünyamin2 年前
o dönem edgar ve hugo olsaydı ...

ﺦ2 年前
Duur söyleme o isimleri🥲

profmontekristo2 年前
böyle bir forvet ülkeye bir daha gelmez adamın orta sahadan kendi kaptigi toplarlar 45 metre depar atıp attigi gollerin aldirdigi penaltiların sayısını unuttum sol caprwzdan topla buluşunca durdurulması imkansızdı

Oguz2 年前
Nwakaeme, Atatürk'ten sonra son 200 yılda doğmuş en büyük adamdır (dünyada)

AD2 年前
Waka + sorloth, abi biz ne izlerdik be

Onur2 年前
Trabzonun kurduğu en kaliteli kadrodur

Turan🇹🇷🏆2 年前
Nezaman gelecek bu günlerin yenisi


