Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Naša borba je lepa 🤍
13,717 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Vojislav Voja Ivković1 yıl önce
I zna da peva. 🧡 🎹🎶🎵 Beše ona "pjevaj nek te čuju, ko ne sluša pjesmu, slušaće oluju". .

Tatjana Miljković1 yıl önce
Devojke su prelepe u fantastično pevaju.

Dadilja Šljivka1 yıl önce
Divan glas, bravooooo čestitke!🐝🪁🥰💯🥳

Duško Cundra (Gaja)1 yıl önce
Divnoooooo 🫶❤️

Mirjana Aksentijevic1 yıl önce
I kolce i Ejmi.😀

Ruzica Uzurovic1 yıl önce
💖🥰

krki@sla1 yıl önce
Bravoooo❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Dolores Ibaruri1 yıl önce
♥️♥️♥️

Mika1 yıl önce
❤️🤗

Nikola Vukovic✊1 yıl önce
bravo devojke👏
