Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Nasi Lemak T20....๐Ÿ˜… "22 ringgit je"

141,363 Aufrufe โ€ข vor 1 Jahr โ€ขvia X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von ู‹ู
ู‹ูvor 1 Jahr

๐Ÿ“ธ: abanglapar

Profilbild von Master Mandarin Today ๐Ÿ“š
Master Mandarin Today ๐Ÿ“švor 1 Jahr

Alahai ni kalah2 yg premium, sampai ikan bilis pun 50sen/1 hahaha ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Profilbild von njang
njangvor 1 Jahr

Baik punya nganjing apam , nyiur kira asing

Profilbild von Sharp
Sharpvor 1 Jahr

Trend ni sape mula dulu? Hint dia "awak tak kenal barang"

Profilbild von Charles
Charlesvor 1 Jahr

Kalaulah ikan bilis tu boleh bercakap.....

Profilbild von MawieGypsy
MawieGypsyvor 1 Jahr

Nasib content jak๐Ÿคฃkalau aku jumpa betulโ€ orang jual begini..aku kasi sumbat tu telur rebus 2 biji d mulutnya ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Profilbild von Tahrin Kadir
Tahrin Kadirvor 1 Jahr

Korok kering sekadar content ni..

Profilbild von AE
AEvor 1 Jahr

Sarung tangan yang sama tu lah yang pegang ikan bilis & kacang, pegang senduk, tekan calculator ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Profilbild von md scid
md scidvor 1 Jahr

Nasib naik nasik tuh die tak jual ikut butir.

Profilbild von Niel
Nielvor 1 Jahr

Itula sebabnya bukan masalah org mampu X mampu ke target market ke apa tapi trendsetting. Hrp pengguna lagi faham psl ni

ร„hnliche Videos