Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Nasi Lemak T20....😅 "22 ringgit je"

141,363 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

ًِ profil fotoğrafı
ًِ1 yıl önce

📸: abanglapar

Master Mandarin Today 📚 profil fotoğrafı
Master Mandarin Today 📚1 yıl önce

Alahai ni kalah2 yg premium, sampai ikan bilis pun 50sen/1 hahaha 🤣🤣

njang profil fotoğrafı
njang1 yıl önce

Baik punya nganjing apam , nyiur kira asing

Sharp profil fotoğrafı
Sharp1 yıl önce

Trend ni sape mula dulu? Hint dia "awak tak kenal barang"

Charles profil fotoğrafı
Charles1 yıl önce

Kalaulah ikan bilis tu boleh bercakap.....

MawieGypsy profil fotoğrafı
MawieGypsy1 yıl önce

Nasib content jak🤣kalau aku jumpa betul” orang jual begini..aku kasi sumbat tu telur rebus 2 biji d mulutnya 🤣🤣🤣

Tahrin Kadir profil fotoğrafı
Tahrin Kadir1 yıl önce

Korok kering sekadar content ni..

AE profil fotoğrafı
AE1 yıl önce

Sarung tangan yang sama tu lah yang pegang ikan bilis & kacang, pegang senduk, tekan calculator 🤣🤣🤣

md scid profil fotoğrafı
md scid1 yıl önce

Nasib naik nasik tuh die tak jual ikut butir.

Niel profil fotoğrafı
Niel1 yıl önce

Itula sebabnya bukan masalah org mampu X mampu ke target market ke apa tapi trendsetting. Hrp pengguna lagi faham psl ni

Benzer Videolar