Loading video...
Video Failed to Load
Nasıl özlüyorum bir bilseniz
59,907 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

ﺦ2 years ago
Keşke nwakaeme sorloth u doya doya izleseydık 🥲

ﺦ2 years ago
Ah Nwakaeme😔

ßünyamin2 years ago
o dönem edgar ve hugo olsaydı ...

ﺦ2 years ago
Duur söyleme o isimleri🥲

profmontekristo2 years ago
böyle bir forvet ülkeye bir daha gelmez adamın orta sahadan kendi kaptigi toplarlar 45 metre depar atıp attigi gollerin aldirdigi penaltiların sayısını unuttum sol caprwzdan topla buluşunca durdurulması imkansızdı

Oguz2 years ago
Nwakaeme, Atatürk'ten sonra son 200 yılda doğmuş en büyük adamdır (dünyada)

AD2 years ago
Waka + sorloth, abi biz ne izlerdik be

Onur2 years ago
Trabzonun kurduğu en kaliteli kadrodur

Turan🇹🇷🏆2 years ago
Nezaman gelecek bu günlerin yenisi


