Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Naya owner dc
139,798 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

md scid1 yıl önce
Kesudah die tak tukar gear reverse die. Org mcm nih wajarlah ditarik lesennya. Same bahaye aje dgn org yg bwk keta mabuk kalau keluar parking pn fail teruk mcm nih.

🍉Kakarockto🍉1 yıl önce
Nmpk mcm driver keluar beli barang.. tinggal bini dlm kereta. tak tarik handbrake

bangjet1 yıl önce
Angkat tangan je.Kepala Otak dia.

Harum. Gurih. Nikmat1 yıl önce
Nak reverse smpai kutub selatan ka?

a1 yıl önce
ni gear N tak tarik handbrake ke mcm mane

beedyyyyyy1 yıl önce
Mcm tanjung karang je

Maestro of Zanyism1 yıl önce
Driver xde makcik gatai tangan p tukar R ke

Hand Isak1 yıl önce
Celaka betul org bawak kereta tp bila parking tak tarik handbrake.

UraqusKisrae1 yıl önce
Sekurang2 nya dah angkat tangan minta maaf

TamagoTofu~🐣1 yıl önce
Kalo camni insuran owner DC la kena kan? Naya nayaaa
Benzer Videolar
0:13
Sensitive content
Jenis tak pikir orang.. naya orang je.. Kredit owner 🎥
UpdateInfo🇲🇾🌍
623,169 görüntüleme • 1 yıl önce
