Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ne Abdülhamidmiş ama?....
154,496 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
9 Kommentare

Sakalar İskitler(Gizlenen Eski Anadolu Halkı)vor 2 Jahren
Şaka gibi ama değil maalesef...

Gordon Freeman 𓃵vor 2 Jahren
Abdülhamid in verdiği zararı İngiltere Fransa verememiştir.

® KARLvor 2 Jahren
abdulhamid iyi bir b.k değil. B.kun b.ku

sordumsoruyu🪝vor 2 Jahren
Şunu Atatürk yaptı dese hoplaya zıplaya masayı döve döve günah der. Aptülhamit olunca 'efendim keh keh'

cvor 2 Jahren
Okuyup araştırıp anlayana

umit ozcelikvor 2 Jahren
😀😀😀 neyse falcı kazanmış en azından .

Padrosvor 2 Jahren
Normal bir bireye haramdır günahtır ama söz konusu hamid ise o din üstü değil mi?

Renan Seçkinvor 2 Jahren
Rapor edenleri ne yapmışlar acaba?

Burcu💛❤ MKA🇹🇷vor 2 Jahren
Dinimizde fal çok gùnahtir. Geleceģi Allah tan başka kimse bilemez
