Loading video...
Video Failed to Load
Ne bu şimdi
2,342,530 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Uykuluk bu bildiğin. Lezzetli bir şey bu arada.

Adı uykuluk çok lezzetlidir. İstanbul'da Sütlüce'de yenir. Çınaraltı Lokantasında yenmesi tavsiye edilir.

Ekmek arası et devri bitti yağ var

Uykuluk bu.İnanılmaz lezzetlidir.Yerseniz müptelası olursunuz.İstanbul' da yaşayanlar için Haliç'in üst tarafında uykuluk yapan yerler vardı İstanbul'da hala duruyorlar mı bilmiyorum.Haliç kenarında olan askerlik şubesinden devam ederseniz bolca vardı orada.Bunkdar bilgiye takip edin artık.😄😄

Yaz kızım Ator 40 1x1 Ecopirin 100 1x1 Plavix 75 1x1

Uykuluk denen yer, göğüs kafesinin üst kısmında yer alan timüs ve pankreas bezleridir. Yiyenler lezzetli olduğunu söyler, gerçekten şifalıdır fakat kalp karaciğer hastaları dikkat etmeli ve çok iyi pişirilmezse hastalıklara yol açabilir.

Şırdandan sonra dünyanın en saçma yemeği olan uykuluk bu :)

Yemek diye bok yemediğimiz kaldı

Bizim ülkede hayvanın herşeyinden faydalanıyoruz arkadaş iliğini kemiğini sömürdü sözü buradan geliyor bence 🤣

Bu mekanlar ya içine üç beş tane dolduruyor ya da taşarcasına... Yok mu adam akıllı porsiyonlama yapabilen bir esnaf.
Related Videos
Sensitive content
Bu ne şimdi
Allahım Nasip Etme
665,670 views • 1 year ago
Sensitive content
Bu ne şimdi??
eylem
177,781 views • 2 years ago
Sensitive content
Bu ne şimdi?
Yankı Haber
899,955 views • 8 months ago
