正在加载视频...
视频加载失败
Ne dedi ne dedi?😹
10 条评论

🅝︎🅤︎🅡︎🅓︎🅐︎🅝︎ 👣Tesla🐾3 年前
Elemanı ciddiyi mı alalım yaww… patronu gelsin

İlber Ortayaylı3 年前
Yapma dur plana sadık kalskkajaakhs

DaWuT3 年前
''Adalet yok'' dedi. ''Akp'' dedi. ''AKP, adaletin içini boşalttı'' dedi. Çay sölim mi abla? 😂

Ozan Karakoc3 年前
Aaa kayış kopmuş…

Gökçen Karan ∞ 🫶3 年前
Bir an unuttu AKP ye yanaştığını muhtemelen. :)

Ayhan Mersin 333 年前
Lüzumsuz vaka dikka almamak lazım 🫶🇹🇷🫶

KEÇKÖG milaS3 年前
Eğer bu arkadaş gerçekten yeğeniyse bu çok daha ironik olmuş 🤦🤦🤦

Serkan PİLAVOĞLU3 年前
Sonra politika diyorlar siyaset diyorlar yazık vatandaşa yazık

arin3 年前
Yapmam dediği her şeyi yaptı

T.C. Onur Akın3 年前
Bir Eskimo atasözünde geçtiği gibi “Rüzgarsız havada dönen fırıldağın mutlaka bir üfleyeni vardır”
