Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ne diyebilirim ki
590,886 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

v1 yıl önce
mağaza gezmek varken niye o kalabalığa girmis ki

GIGI1 yıl önce
@aykiricicekce bizim hicbir seyden memnun olmayis

bratzzbabe1 yıl önce
100 liraua kahve ödedikleri için ağlayan e*keklerle savasıyom amk 2 gündür çıldırcam

GIGI1 yıl önce
savasma sakin muhatap olma sen ode gec ccc

Solar Heavy1 yıl önce
let me know what you think of this

berkay1 yıl önce
arkasını dönse görcekmiş

Kriptonit Yumruk1 yıl önce
arkasını dönse görecek gibiymiş

Laz Ziya1 yıl önce
Paranın kpeğisiniz deyince ağlıyonuz amk

GIGI1 yıl önce
allah eve et getirsin diye kapiyi gozleyen annene sabir versin kopek babandir

EGO1 yıl önce
ne diyebilirsin bi kendall değilsin mesela

GIGI1 yıl önce
tedavi ol amk konuyla alakasi
