Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ne görüyorsunuz ❓
66,947 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

E.KAYANvor 1 Jahr
@passgec Paris'te İstanbul evi

🌺 NURO 🌺vor 1 Jahr
İnsanlar serinlesin diye suluyorlar 😅

𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾vor 1 Jahr
Ak Partililer çamur atmak için üstten su döküyor otobüse 😂

g.bilginvor 1 Jahr
Klima pahalı gelmiş gibi... Su ile Serinletiyorlar... Moyo şort felan da veriyorlarmı...

mustafa kartalvor 1 Jahr
Vatandasi sıcakta serinlesin ibb projesi !!

Osman Varolvor 1 Jahr
Sizede iyilik yaramıyor. Su fiyatları yüksek vatandaş bedava su içsin otobüste daha ne istiyorsunuz

Yusuf Kulay🇹🇷💛💙vor 1 Jahr
Otobüse şelale yapmış siz de hiç bir şey beğenmiyorsunuz çok ayıp

Davut Usta 🇹🇷vor 1 Jahr
😊
Ähnliche Videos
0:20
Sensitive content
Ne görüyorsunuz?
BBO Sports
668,659 Aufrufe • vor 2 Jahren
