Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ne görüyorsunuz ❓
66,947 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

E.KAYAN1 yıl önce
@passgec Paris'te İstanbul evi

🌺 NURO 🌺1 yıl önce
İnsanlar serinlesin diye suluyorlar 😅

𝔸𝕪𝕙𝕒𝕟 𝔾1 yıl önce
Ak Partililer çamur atmak için üstten su döküyor otobüse 😂

g.bilgin1 yıl önce
Klima pahalı gelmiş gibi... Su ile Serinletiyorlar... Moyo şort felan da veriyorlarmı...

mustafa kartal1 yıl önce
Vatandasi sıcakta serinlesin ibb projesi !!

Osman Varol1 yıl önce
Sizede iyilik yaramıyor. Su fiyatları yüksek vatandaş bedava su içsin otobüste daha ne istiyorsunuz

Yusuf Kulay🇹🇷💛💙1 yıl önce
Otobüse şelale yapmış siz de hiç bir şey beğenmiyorsunuz çok ayıp

Davut Usta 🇹🇷1 yıl önce
😊
Benzer Videolar
0:20
Sensitive content
Ne görüyorsunuz?
BBO Sports
668,659 görüntüleme • 2 yıl önce
