Loading video...
Video Failed to Load
Ne görüyorsunuz ❓
31,831 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

SEDA GENERAL 611 year ago
Erdoğana inat uğruna çektikleri çile😎

Hakan Boyoğlu1 year ago
beter olsunlar.yeni bir olay değil bu,ilk döneminde de vardı.ama gene de gidip bu çapsıza oy verdiler.bu çileyi çekip sonra aynı çapsıza oy veriyorsan,buna layıksın demektir.

Kemal Akkuş 🇹🇷1 year ago
Kabullenilmiş çaresizlik.. Riyakar bir sessizlik.. Henüz yok ama yakında mahcubiyet ve isyan da görebiliriz.. Eko sınırları zorluyor..

İbrahim Hammad Büyükokuroğlu1 year ago
Tam yol ileri giden İstanbullular🤩

ayhan1 year ago
Herşey güzel oluyo

Hakan Şimşek🌠1 year ago
Hindistanbul...

istanbullu..🇹🇷🥋1 year ago
Rezillik kepazelik Chp Ekrem

baki1 year ago
Herşey güllük gülistanlık

Levent İpek1 year ago
Tam yol ileri😎

uğur arslan1 year ago
Elektrik israfını önlemek için durdurmuş
Related Videos
0:20
Sensitive content
Ne görüyorsunuz?
BBO Sports
668,659 views • 2 years ago
