Loading video...
Video Failed to Load
Ne güzel bir şarkıymış.
10 Comments

Leman Deniz1 year ago
Şarkı kimin aceba? Ahmet Kaya yazıyor internette ama ondan hiç dinlediğimi hatırlamıyorum.

Solar Heavy1 year ago
wanna hear a new song?

Gülden1 year ago
Leman hanım ben ilk kez bu videoda duymuştum ve çok beğenmiştim.

ali uruşak1 year ago
bu çok daha samimi..

Leman Deniz1 year ago
Evet. Şarkı güzel, ilk kez bugün denk gelişim de ilginç :)

Akrebis1 year ago
Yanlız kadınlar süper bakımlı

Leman Deniz1 year ago
Ne güzel :)

Engin 🪽1 year ago
🪽🍀🎶🚬

ÖDEN-DİLEK1 year ago
Süper👏👏

Leman Deniz1 year ago
Teşekkür ederim.
