Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Ne güzel bir şarkıymış.

45,878 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Leman Deniz's profile picture
Leman Deniz1 year ago

Şarkı kimin aceba? Ahmet Kaya yazıyor internette ama ondan hiç dinlediğimi hatırlamıyorum.

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

wanna hear a new song?

Gülden's profile picture
Gülden1 year ago

Leman hanım ben ilk kez bu videoda duymuştum ve çok beğenmiştim.

ali uruşak's profile picture
ali uruşak1 year ago

bu çok daha samimi..

Leman Deniz's profile picture
Leman Deniz1 year ago

Evet. Şarkı güzel, ilk kez bugün denk gelişim de ilginç :)

Akrebis's profile picture
Akrebis1 year ago

Yanlız kadınlar süper bakımlı

Leman Deniz's profile picture
Leman Deniz1 year ago

Ne güzel :)

Engin 🪽's profile picture
Engin 🪽1 year ago

🪽🍀🎶🚬

ÖDEN-DİLEK's profile picture
ÖDEN-DİLEK1 year ago

Süper👏👏

Leman Deniz's profile picture
Leman Deniz1 year ago

Teşekkür ederim.

Related Videos