Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Ne kadar da doğru.

326,641 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля sinsirella
sinsirella1 год назад

Buna katılıyorum ama gülmekten Tam tersi olur evin en büyük oğlu bütün aileye külfettir şımarık tır yaşı kac olursa olsun büyümez her türlü zorbalığı kendine hak görür o dağıtır aile toplar

Фото профиля Building 7 Boutique
Building 7 Boutique1 год назад

Every sip tastes better with The Trump Red Wave Mug. 😋 Bask in this historical moment and celebrate for FOUR MORE YEARS! Let's go! 🇺🇸 MAGA! 🔥🔥🔥

Фото профиля ali
ali1 год назад

Benim abinin piçliğiyle ters bir anlatım veya ben yanlış anladım🤦‍♂️

Фото профиля sadık ama sadık olmayan
sadık ama sadık olmayan1 год назад

en büyük oğul benim aw🥲

Фото профиля cuguli
cuguli1 год назад

Abim..canım abim. Hiç böyle düşünmemiştim. Bu zamana kadar o kadar çok yük bindirdik ki sırtına. O kadar ağır şeyleri sırtlanmak zorunda kaldı ki. Bi kere onu anlamamışız. Anlamaya çalışmamışız.

Фото профиля tanrının yalniz adamı
tanrının yalniz adamı1 год назад

abim amına koyim neler yaşadı etti hiç bilgim yok, ben de kendi dünyamda ölüyorum.

Фото профиля Atlas Bayraktaroğlu
Atlas Bayraktaroğlu1 год назад

Özellikle de; Bahsedilen aile sorunlu ve paramparça olmuş bir ‘aile’ ise, Sade’nin dediği gibi kurşun geçirmez bir ruha sahip olmanız gerekir.

Фото профиля Camelot
Camelot1 год назад

Palavra

Фото профиля engineer
engineer1 год назад

Uyduruk bi söylem,babadır babaaaaaa.

Фото профиля MKEfendioğlu
MKEfendioğlu1 год назад

Ne anlatıyor kime göre neye göre?

Фото профиля Sercan ✨
Sercan ✨1 год назад

Ailenin en büyük erkek çocuğu olarak en çok ezilen en çok stres yüklenen sorunlarla uğraşan kişi benim.

Похожие видео