Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ne kutlaması kardeşim!!!

142,387 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

iskoc🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿Serdar ⭐️⭐️⭐️⭐️ profil fotoğrafı
iskoc🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿Serdar ⭐️⭐️⭐️⭐️3 yıl önce

GS'in oynadigi bu ustun futbola ragmen hala cikip utanmadan yuzsuz ve arsiz bi sekilde "Haketmedigi bi sampiyonluk kazandilar, neyini kutlayacam" diyebilecek kadar ezik bir eski amigo parcasi izlemis olduk sayende Alen abi cok sagol.. Sana az da olsa saygi duyardim ama o da bitti

Pers profil fotoğrafı
Pers3 yıl önce

Rezil desem hafif kalır. Vur patlasın, çal oynasın, şampiyon Galatasaray küçük amigo

lamine parke profil fotoğrafı
lamine parke3 yıl önce

gs kompleksi

CİHAN ⭐️⭐️⭐️⭐️ profil fotoğrafı
CİHAN ⭐️⭐️⭐️⭐️3 yıl önce

Bi de lafı bilip konuşsan

Sami Umut Bacak profil fotoğrafı
Sami Umut Bacak3 yıl önce

Sana 5 puanı versen kaçıncı oluyorsun?

Op Dr Fakı AKIN profil fotoğrafı
Op Dr Fakı AKIN3 yıl önce

👏👏

Oğuz Can 💛❤️🇹🇷 profil fotoğrafı
Oğuz Can 💛❤️🇹🇷3 yıl önce

Masum köylüler . Sen kutlasan ne olur kutlamasan ne olur.

sigtumun freud profil fotoğrafı
sigtumun freud3 yıl önce

Seneye Mertens Oliveira Mata kulübede otururken Di Maria Firmino Kante gibi isimleri Galatasaray formasıyla sahada gören tayfur necip samet ismail'in oynadığı takımların da taraftarlarının da problemleri katlana katlana katlanarak büyüyecek🤣 Güleyruz halinize katula katula🤣

eser profil fotoğrafı
eser3 yıl önce

Abi deprem üzerinden acılar dinmeden puan dileniyosunuz diyen camia,içkili müzikli kutlama yapıyo,bu nasıl bi kafadır peki

Benzer Videolar