Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ne kutlaması kardeşim!!!
142,387 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

GS'in oynadigi bu ustun futbola ragmen hala cikip utanmadan yuzsuz ve arsiz bi sekilde "Haketmedigi bi sampiyonluk kazandilar, neyini kutlayacam" diyebilecek kadar ezik bir eski amigo parcasi izlemis olduk sayende Alen abi cok sagol.. Sana az da olsa saygi duyardim ama o da bitti

Rezil desem hafif kalır. Vur patlasın, çal oynasın, şampiyon Galatasaray küçük amigo

gs kompleksi

Bi de lafı bilip konuşsan

Sana 5 puanı versen kaçıncı oluyorsun?

👏👏

Masum köylüler . Sen kutlasan ne olur kutlamasan ne olur.

Seneye Mertens Oliveira Mata kulübede otururken Di Maria Firmino Kante gibi isimleri Galatasaray formasıyla sahada gören tayfur necip samet ismail'in oynadığı takımların da taraftarlarının da problemleri katlana katlana katlanarak büyüyecek🤣 Güleyruz halinize katula katula🤣

Abi deprem üzerinden acılar dinmeden puan dileniyosunuz diyen camia,içkili müzikli kutlama yapıyo,bu nasıl bi kafadır peki
