Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ne olduğunu anlayan var mı ?
22,419 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Nasıl olsa kimse anlamıyor kafasına göre bir de makam katmış sanki azcık kıvraklı bana öyle geldi

whoa have you heard this yet?

İnşirah, Zilzal ve Duha sürelerini okuyor ama bu okuyuş şeklinin hiç bir şekilde yeri yok. Ne talim, tecvit kurallarına uyuluyor nede Kur'an'a uygun bir makamda tertil üzere okuyor tamamen işkembeyi kübradan sallıyor.

Çok kötü okuyor okuduğunu sandığı sure adı zilzal

İyi çarpılmadan bu yaşa kadar gelmiş

Okunuş doğru ama kendince makam katmış

Dünden beri bütün attığın tweetlere baktım Yüksekova da sokak teröristi itlerin öldürdüğü çocuğumuz hakkında 1 tane yazın yok Umurunuzda bile değil Sahi siz neden gazeteci kimliğini kullanıyorsunuz @nasuhbektas

Hocam Kuranı kerimden sureler okuyorlar.

Bu kesin çok popülerdir mahallede.Bekediyede cenaze yıkama hizmetinden de geliri vardır..Ben okusam birsuru yanlışı var der.Öyle bir özguven

bu ne ya arapca popa cevirmis 😅 bitince alkis bekliyo insan
