Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Ne olmuş buna 👊👊👊

500,837 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Adem ekici
Adem ekici3 лет назад

Ben 45 yıl almanyada yaşayan biri olarak sadece şunu derim ,sadece Yalan olmakla birlikte korkudan ne yapacağını şaşırdı olan bu Sevda hanım. Ama bu yüce TÜRK 🇹🇷 milleti bu ve bunun gibilerini unutmaz.

Фото профиля 𝐄𝐑𝐃𝐀
𝐄𝐑𝐃𝐀3 лет назад

Ayakları var mı😂 merdivenden filan yuvarlanmıştır belki 😂

Фото профиля Murat GÜLER
Murat GÜLER3 лет назад

Özür dilemekte bir erdemdir. Ama o kadar kalp kırdınız ki, hadi biz eyvallah diyelim inanalım da, o hakaretlere maruz kalan o insanların gözyaşlarını ve ahlarını ne yapacaksın be arkadaş. Sen bence otur önce Allaha tövbe et, ne desem bilemedim.

Фото профиля Yahya SİNVAR 🇵🇸🇹🇷🇵🇸🇹🇷
Yahya SİNVAR 🇵🇸🇹🇷🇵🇸🇹🇷3 лет назад

Müşteri gelmeyince numara yapıyor. Kimse gitmesin buna artık. Aşırı tokluktan sapkınlığa geçiş yapmıştı zaten.

Фото профиля Ⓜ️eyla Karahasan 🇹🇷
Ⓜ️eyla Karahasan 🇹🇷3 лет назад

Dönere çevirmişler 😂

Фото профиля payam polat
payam polat3 лет назад

Milleti sahipsiz sanmış saydırmıştı arkasındaki devleti unutup nasil da imana gelmiş 🇹🇷🇹🇷🇹🇷TURKIYE YÜZYILI 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Фото профиля 🇹🇷K🅰️BE_VUSL🅰️T🇹🇷 🕋 🤘☝️RTE🇹🇷
🇹🇷K🅰️BE_VUSL🅰️T🇹🇷 🕋 🤘☝️RTE🇹🇷3 лет назад

Korkudan paçasından bir şey akıyor ama neyse he sen korkmadın taam inandık

Фото профиля Sefa Kayabaşı
Sefa Kayabaşı3 лет назад

Ulkudaslar ziyaret etmis

Фото профиля SNG🇹🇷
SNG🇹🇷3 лет назад

Depremzedeye küfür hakaret edecek kadar alçalıp sonra özür dilemek samimi değil

Фото профиля Reddiyeci
Reddiyeci3 лет назад

Kalabalıkta artistlik yapanın tenhada özrü kabul olmaz derler ama

Похожие видео