Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ne vurdu ama 😎
25,641 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Ahmet Usvor 1 Jahr
Her hafta jeneriklik goller atıyor. Benim ufaklık uğurlu geldi diyorum 😎

Bilal Sevbanvor 1 Jahr
Füze 🚀

Metin Yüksekvor 1 Jahr
Maşallah 🧿

🤍💚🐊BURSASPORLU MERTHAN🤍💚🐊vor 1 Jahr
AKLIMA GELEN TEK ŞEY GEZ GÖZ ARPACIK VE FİNAL 🤍💚🐊1️⃣9️⃣6️⃣3️⃣😉

emirvor 1 Jahr
Abi Cendere stad boşken açılıyor, oyuncular çıkarken veya çıkmasına yakın açılmalı görüntü hoş olsun

yıldırım imren 🇹🇷vor 1 Jahr
İyi vurdu be

Hüseyinvor 1 Jahr
Ahmet Ağa her hafta jeneriklik gol atmazsa rahat edemiyor böyle bir alışkanlığı var idare edicez artık.

Biiznillahvor 1 Jahr
Haftanın golü.

Burak Türkkanvor 1 Jahr
Büyücü

Greennarmyvor 1 Jahr
maçları akşama alınacak mı enbiya abi



