Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ne vurdu ama 😎
25,641 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Ahmet Us1 год назад
Her hafta jeneriklik goller atıyor. Benim ufaklık uğurlu geldi diyorum 😎

Bilal Sevban1 год назад
Füze 🚀

Metin Yüksek1 год назад
Maşallah 🧿

🤍💚🐊BURSASPORLU MERTHAN🤍💚🐊1 год назад
AKLIMA GELEN TEK ŞEY GEZ GÖZ ARPACIK VE FİNAL 🤍💚🐊1️⃣9️⃣6️⃣3️⃣😉

emir1 год назад
Abi Cendere stad boşken açılıyor, oyuncular çıkarken veya çıkmasına yakın açılmalı görüntü hoş olsun

yıldırım imren 🇹🇷1 год назад
İyi vurdu be

Hüseyin1 год назад
Ahmet Ağa her hafta jeneriklik gol atmazsa rahat edemiyor böyle bir alışkanlığı var idare edicez artık.

Biiznillah1 год назад
Haftanın golü.

Burak Türkkan1 год назад
Büyücü

Greennarmy1 год назад
maçları akşama alınacak mı enbiya abi



