Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Neden ara verdik? Bu akşam ... ⏳️
10,567 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Abi ara vermeyin gözünüzü seveyim. ben şahsen tekil olarak acayip özlüyorum hepinizi. Genel olarak bizim topluluğumuza baktığınızda hepimiz özlüyoruz zannımca...🙋🏻♂️🥲🙂

Didn't you see Chiitan's precious bell?

Oy Maşallah BarekAllah bekliyoruz 🌹🤲

“Ara verdik ama tabi biz aramızda görüşüyoruz” bunu kıskanıyorum:))

maşallah tebareke Allah çok özledik kınalı komutanımizi rabbim ilmini ibadetlerini artırsın inşallah hepinizin bizlerde evlatlarımızı sizlere öğrenci olmayı nasip etsin hayirlisi ile en kolayından nasip etsin inşallah

:(

ve aleyküm selam .Heyecanla bekliyoruz sohbeti

Bizi mahrum bırakmayın sohbetinizden.Videoyu görünce çok mutlu oldum

Çok şükür ❤️

Ve Aleyküm Selam 🥰

Ve aleyküm selam abim. Allah razı olsun.


