正在加载视频...
视频加载失败
neden hala alamadım
72,979 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

abi bizim admin 90 yaşında mı amk bayern bizden boeyi aldığı zaman açıklamadan yüz kere üstü kapalı paylaşım yapmıştı biz kariyerli adam getiriyoruz en ufak bişey yok erden baba gidince burda bile sınıfta kaldılar saka gibi

Morata gol atinca bu sarki calmaya basliyor ve tum tribunler olleeeeey diye bagiriyor 😍 Dusunmesi bile muhtesem ♥️💛

Müziğin olay ne

Azdırıcı

Gol müziği dediğin (negredOç'un bize attıı 3.golde fena kudurtmuştu)

Bu ne çağrının müziği mi

bunu duyunca aklıma direkt negredo gotünün bize attığı gol geliyo

Gol müziğimiz hayırlı olsun ağabey

25sn olursa 💥 @GalatasaraySK

Bu müziğin olayı ne biri bizi de aydınlatsın başka biri de yorun da bu şarkı çalıyor tribün okey diye bağırıyor falan demiş
相关视频
Sensitive content
a a amına koyim yerim pizza napoli editimi neden alamadım hala
Burukista🧣
11,080 次观看 • 6 个月前
bizim sol kenara, onun değer görmeye ihtiyacı var..hala niye alamadım amk
Viktorsuf
29,228 次观看 • 4 个月前
Sensitive content
neden alamıyorum ki hala
GeW
977,110 次观看 • 9 个月前
