Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Neden mi can Azerbaycan 🇹🇷🇦🇿
84,614 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

La madem Azerbaycan candır, niye Ermenileri destekleyen Filistin için ağlayıp zırlıyorsunuz?

bizlerde seviyorduk taki gazze konusunda sessiz kaldığı için hatta israile desdek olduğu için artık soğuduk malesef

İsrail’e destek veren kim olursa olsun bizim kardeşimiz değildir

Gündemimiz Deprem, Hatay,K.Maraş diğer 9 ilimiz. Ne Azerbaycan'ı kardeşim. Biraz insan utanır ya‼️😡🤔

Gerçekten çok güzeldi. Bir daha gitmek nasip olur inşallah.

Bak sen şu siyonistsever Azerbaycan'a!

Seni bi takipten çıkayım.

Bakude olsaydim misafir ederdik sizi. Ne kadar kalacaksiniz?

İzmire gelseydin. 3 yıldır evleri yapılmayan hala kirada oturan İzmirli depremzedeler ile konuşsaydın. Can Azerbeycana sonra gitseydin. var mı sende o yürek

Tek millet iki devlet🤪

