Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

3,209,537 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Acerakis
Acerakisvor 3 Jahren

Yaşadığı bu yüreği pare pare eden acıları anlatırken gösterdiği asalet ve metanet var ya… İşte bu düzgün kalpli insanlar gibi nicelerinin hayatlarını çaldı bu leş iktidar. Bu memleket bu kötülüğü haketmiyor. İlaveten, hakikaten Allah belanızı versin @AFADBaskanlik

Profilbild von songül kerimoğlu
songül kerimoğluvor 3 Jahren

Daha ne dramlar var bilseniz…..!!!!kelimeler yetmez anlatmaya…..!!!kıyametin ta kendisi yaşandı….!!!yaşattıklarını yaşamasan ölmesin hiç kimse..bunu diliyorum..kimisine dua kimisine bedduadır bu…!

Profilbild von Şenay Şentürk Sancaktar
Şenay Şentürk Sancaktarvor 3 Jahren

Vinçe niye izin vermemişler? Bunu herkes söylüyor. Şehre sokmamışlar. Kimse buna cevap vermedi.

Profilbild von olur böyle şeyler
olur böyle şeylervor 3 Jahren

Bir gün bu güzel ülkede yine çiçekler açacak.

Profilbild von Baran Demir
Baran Demirvor 3 Jahren

Şimdi bu kadının yaşadığını inkâr eden siyasîler, toplum önünde hiç utanmadan konuşabiliyor, yüz akından bahsedebiliyor ya ... Suç onların değil, onlara taparcasına destek veren süslümanların ... Hâlâ uyanmayacak mısın ey insanoğlu????

Profilbild von Filiz Aktaş
Filiz Aktaşvor 3 Jahren

Bu anlatış şekli hiç normal değil. Ailesini kaybetmiş. Çünkü travma üzerine travma yaşıyorlar. Acıyı yaşayacak ortamları yok ki. Ne ağıt yakacak zamanları var ne de onları teselli edecek insan. Hayatta kalma mücadelesi acılarını yaşamaya izin vermiyor. En korkuncu da bu.

Profilbild von Peerimelis🦋
Peerimelis🦋vor 3 Jahren

Öfkeleneyim mi, üzüleyim mi, nefret mi duyayım, utanayım mı???? Hepsini aynı anda hissettiğim bir duygu tanımı yok, çaresizce dinleyip sanki çok da mühimmiş gibi salak salak bu yorumu yazıyorum işte....

Profilbild von songül toros
songül torosvor 3 Jahren

Başından beri anlamıyorum asla da anlayamayacağım. Neden izin verilmiyor neden yahu neden!!!!. Dünya kadar senaryo kuruyorum, hepsi de hapislik. Aklım duruyor. Sürekli helallik istiyor bir de, delireceğim.

Profilbild von LeDa 💥💦💥💦
LeDa 💥💦💥💦vor 3 Jahren

Şimdi bu ANA'ya ne yapsak ne söylesek içindeki ateşi söndürebilirmiyiz?asla !!!onca kaybı varken... yaşadığımızdan nefes aldığımızdan utanır olduk

Profilbild von kloyein
kloyeinvor 3 Jahren

Eğlence fotoğrafı ve videosu paylaşılmasına hâlâ tahammül edemiyorum. Sebebi bu. İnsanlar metanet içindeymiş gibi ama bu çaresizliklerinden. Bu kabullenmişlik can yakıyor. Sorumluların cezalarını bulmaları için üzerime ne vazife düşüyorsa yapacağım.

Ähnliche Videos

İtalyan Sommerimi neden alamadım hala
0:33

Sensitive content

İtalyan Sommerimi neden alamadım hala

mustafa 🇳🇬

36,139 Aufrufe • vor 11 Monaten