Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Nenäpäivä ja korruptio
228,019 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Muistaakseni nenäpäivä on lähtöisin Englannista ? Vuonna nakki ja muussi siellä oli skandaali, kun nenäpäivän kerätyt rahat sijoitettiin aseteollisuuden osakkeisiin .

Hei. Mikään tässä videossa ei pidä paikkaansa. ⛔️ Nenäpäivässä on mukana 9 järjestöä, se ei ole KUAn oma kampanja. Vuonna 2018: ➡️Tulos 2,7 m € ➡️Hallintokulut (sis palkat) 18 % ➡️Markkinointi ja viestintä 3,6 % ➡️Palveluntarjoajien kulut 12,1%

Nenäpäivä-säätiön kokonaistuotot 2020 olivat 3 534 349,74 euroa, josta varainhankinnan osuus oli 3 509 790,60 euroa ja myyntitoiminnan 24 559,14 euroa. Tilikauden jaettava tuotto oli 2 486 718,38 euroa, josta kanavoitiin Comic Reliefin kautta kehitysyhteistyöhön 160 393,82 euroa

Kaikenlaisten randomhuijareiden videoita jotkut uskoo ja jakaa. Himmeetä.

Senttiäkään en ole ikinä antanut mihinkään keräykseen. Enkä anna.

Alku: ”lähin selvittää..” Lopputulos: ”kantsii miettii..” Lähde: trust me bro. 🤦🏼♂️

😲 voiko olla? En kylläkään ole osallistunut enkä jatkossakaan osallistu.

Viimeinen kerta kun lahjoitin oli tsunami-keräys. Olin nuori ja sinisilmäinen. Viimeisistä annoin ison loven; ja kun se totuus selvisi, niin avautui myös silmät. Pettymys oli valtava. Nyt annan suoraan vaatteita esim asunnottomien yö, tai vanhat pyyhkeet ell.suoj.yhdistyksille

Näinhän se on🫤en laita rahojani mihinkään keräykseen🤷♀️

Ei se tiktok video aina pidä paikkaansa vaikka kivoja videoita onkin.
