Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Nerde o eski günler…
180,275 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Aylar öncesinden provalarimiz başlardı 😊😊 Rengarenk kıyafetler hepimizde neşe bol🎀✨️🎉🎈Okulda, çoğu zamansa stadyumda yaaa Allah'm cıvıl cıvıl olurdu caddeler sokaklar...Ahh gençlik işte..

Ne yaptınız lan bize

Burda

Adam ülkenin içinden geçmiş ya

En güzel günlerdi…

Stargazing is out now

Dünya kadar laf söylerlerdi .cevap vermezdik.ama bugün bakıldığında disiplin,örgütlü ve bilinçli ve bir çok şey barındırıyor kendi içerisinde genç bir insanın gelişimine ve karakterine…

Çok şükür yaşadım bu milli duyguları 🙋🏻♀️🌹🇹🇷👏🏻👏🏻

O günlerin kıymetini bilememişim hep bir fırsat bulup kaçardım şimdi keşke yine olsa da izlesem diyorum. Çok özledim o bayramları, o gençlerin emeğini görmek, çalışmalarının meyvelerini almalarini izlemek gurur verici, insan kaybedince anlıyor birşeylerin kıymetini

"Kuzey Kore'miyiz biz!" diyip kaldırmışlardı akpliler, sonrasında ne varsa her şeyi Kuzey Kore'ye çevirdiler.

Vallacok özledim bu köyü günlerin bitiminde ilk milli bayramımızı eskisi gibi kutlayalim

