Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Netizen🔥: Pejam mata memang tak expect ingat dato CT

50,736 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

lyaluna profil fotoğrafı
lyaluna1 yıl önce

Jauh la nak sama pon...blh try buat konsert 3 jam..nk ngk gak sama x sama....geng pondan je la kot x korek telinga rasa sama...x habes2 yg laki pon nak suara sama dgn perempuan..blm lagi lelaki nk pakai baju perempuan...

IcedCoffee profil fotoğrafı
IcedCoffee1 yıl önce

Sitizoners pon x fefeeling nk jd ct dek. Kau menunggang x habis. Dah2 la tu jd darkweb version 😌

OnlyFitz profil fotoğrafı
OnlyFitz1 yıl önce

Kalau pakai ropol2 konfem sama dah

A|R profil fotoğrafı
A|R1 yıl önce

Kenapa try hard nk jadi Siti? Yes betul music tu universal tp kena tahu perjalanan utk jdi anak seni kena ada identiti sendiri..nk mjdikn sbgai inspirasi pun tak slh..tp klu mcm ni agak tak kena? Ke korang rsa perkara ni normal dlm industri musik malaysia?

Zailan_Firdaus 🥸 profil fotoğrafı
Zailan_Firdaus 🥸1 yıl önce

Suruh dia nyanyi lagu kumpulan Wings. Kita tengok sejauh mana dia boleh pergi....

a profil fotoğrafı
a1 yıl önce

Cringe nya feeling feeling Siti Nurhaliza 😭😭😭😭😭 OhMaiGoodness

Dd profil fotoğrafı
Dd1 yıl önce

Aku bukak mata pejam mata buka lagi mata pejam lagi mata tetap tak dengar suara Dato CT. 🤣🤣🤣 Suruh janna nick review dlu noks.

Icebear Bae profil fotoğrafı
Icebear Bae1 yıl önce

Ewwww .. cringe teruk 😑

Tsuji Ryuu ✈️ profil fotoğrafı
Tsuji Ryuu ✈️1 yıl önce

When u don hv budget to hire Tokti for ur event, order from Temu pon bolehh..

Shah profil fotoğrafı
Shah1 yıl önce

makan hati Zoners tengok mcm ni 😂. Maybe lepas ni buat solo kat Axiate? Tibehhh

Benzer Videolar