正在加载视频...

视频加载失败

Ni mcm jln kt area Nilai je 🫣

4,432,414 次观看 • 3 年前 •via X (Twitter)

9 条评论

C̶h̶e̶'̶.̶ ̶M̶e̶l̶u̶r̶/ملور/6̶6̶6̶ 的头像
C̶h̶e̶'̶.̶ ̶M̶e̶l̶u̶r̶/ملور/6̶6̶6̶3 年前

Mampuslah lagu fynn jamal pun dia remix

mus 的头像
mus3 年前

Makcik tahu anak makcik macam mana. Dia baik orangnya.

Raes 的头像
Raes3 年前

Nak merempit, silakan. Tapi jangan tempat orang ramai. Kalau kemalangan, patah kaki, terputus jari, setidak-tidaknya tanggung sendiri dan tak menyusahkan orang lain. Ini tak, setiap kali kemalangan, orang ramai terpaksa tolong. Padahal kita sendiri yang cari pasal.

oloberskyekk 的头像
oloberskyekk3 年前

Aku tak terfikir pula arjuna beta ni boleh di remix kan, lain level betul dj ni

resitYGterbuang 的头像
resitYGterbuang3 年前

When fynn jamal song become a remix!! 🤣

Faiz 的头像
Faiz3 年前

hilangnya adab dan maruah seorang wanita😢 zaman nabi dulu wanita diangkat darjat yg sangat tinggi tapi kembali pada kita wanita itu sendiri menjatuhkan maruah dan martabatnya...

z 的头像
z3 年前

Berdarah mat telinga dengar lagu fynn jamal dia remix kan

Sauffie 的头像
Sauffie3 年前

Nak kahwin nanti "lelaki yang baik tak tanya masa silam isterinya bila kena hantaran tinggi ". Memang ada lelaki baik tak kisah masa silam perempuan, tapi sebelum itu kalau kau sengaja buat hal, tak adil pada lelaki itu walaupun dia tak kisah. Ada beza naik motor "melanggar" dan "dilanggar".

AL 的头像
AL3 年前

Minah rempit jenis macam ni lah susah kan orang. Tak boleh ke bawa motor elok elok? Nanti kalau dah accident satu hal orang nak kena kutip daging kau atas jalan.

相关视频