Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Nihan, Baki'ye ne yaptın? 🌼
25,644 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Bir gecede bir sezonu izlettirip 1 sene yeni sezon bekletiyorsunuz. Her ay bir sezon çekseniz ne var ki , ölür müsünüz 🧐🥴🫠

Herkes Bayhan olmamış diyor, saygı duyuyorum ama bence tam tersi, çok iyi olmuş. 1. sezon hüzünlüydü, şarkılar da öyleydi. Bu sezon daha komedi ağırlıklı, Bayhan’ın tarzı buna iyi gitmiş. 19. bölümde bile duygulandırıyorsa, bu zaten başarılı olduklarını gösteriyor.

Ahmet Kural der geçerim 😂😂😂👑

😂😂😂😂😂😂

🤦🏻♂️🤣🤣🤣

Yeni sezonda lütfennnnnn Bayhan olmasın.

Kara mizah en sevdiğimiz ama Bayhan ile kara Hint klipleri olmuş 😥

Eski bölümleri daha güzeldi. Bayhan hiç yakismamis boşuna beklemisiz 2 sezonu. Artik bundan sonra kimse takip etmez bekledigimiz gibi olmadı. 1. Sezonu güzeldi

Bölümler güzel bakıyorsun sonra bir anda Bayhan! Bayhan ve seçilen şarkılar olmamış!

3. Sezonu bekliyoruz 🤭🤭🤭
Ähnliche Videos
Sensitive content
Virane kalbime ne yaptın?
neyi kaybettiğini hatırla
114,376 Aufrufe • vor 2 Jahren
Sensitive content
Defne ne yaptın Defne 🫢
Lidya
407,818 Aufrufe • vor 1 Jahr
