Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Nihan, Baki'ye ne yaptın? 🌼

25,644 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von ♈£H🅱️ℹ 🇹🇷 K⭕Ç🇹🇷RECEPTAYYİPERDOĞAN🇹🇷
♈£H🅱️ℹ 🇹🇷 K⭕Ç🇹🇷RECEPTAYYİPERDOĞAN🇹🇷vor 1 Jahr

Bir gecede bir sezonu izlettirip 1 sene yeni sezon bekletiyorsunuz. Her ay bir sezon çekseniz ne var ki , ölür müsünüz 🧐🥴🫠

Profilbild von MLHCN
MLHCNvor 1 Jahr

Herkes Bayhan olmamış diyor, saygı duyuyorum ama bence tam tersi, çok iyi olmuş. 1. sezon hüzünlüydü, şarkılar da öyleydi. Bu sezon daha komedi ağırlıklı, Bayhan’ın tarzı buna iyi gitmiş. 19. bölümde bile duygulandırıyorsa, bu zaten başarılı olduklarını gösteriyor.

Profilbild von Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazivor 1 Jahr

Ahmet Kural der geçerim 😂😂😂👑

Profilbild von Elif Değirmenci
Elif Değirmencivor 1 Jahr

😂😂😂😂😂😂

Profilbild von Kendi Halinde Bir
Kendi Halinde Birvor 1 Jahr

🤦🏻‍♂️🤣🤣🤣

Profilbild von Fatma Zehra
Fatma Zehravor 1 Jahr

Yeni sezonda lütfennnnnn Bayhan olmasın.

Profilbild von H 🧚
H 🧚vor 1 Jahr

Kara mizah en sevdiğimiz ama Bayhan ile kara Hint klipleri olmuş 😥

Profilbild von Selami Saygili
Selami Saygilivor 1 Jahr

Eski bölümleri daha güzeldi. Bayhan hiç yakismamis boşuna beklemisiz 2 sezonu. Artik bundan sonra kimse takip etmez bekledigimiz gibi olmadı. 1. Sezonu güzeldi

Profilbild von Hacer
Hacervor 1 Jahr

Bölümler güzel bakıyorsun sonra bir anda Bayhan! Bayhan ve seçilen şarkılar olmamış!

Profilbild von MURAT🇹🇷🇹🇷
MURAT🇹🇷🇹🇷vor 1 Jahr

3. Sezonu bekliyoruz 🤭🤭🤭

Ähnliche Videos

Virane kalbime ne yaptın?
0:50

Sensitive content

Virane kalbime ne yaptın?

neyi kaybettiğini hatırla

114,376 Aufrufe • vor 2 Jahren

Defne ne yaptın Defne 🫢
0:30

Sensitive content

Defne ne yaptın Defne 🫢

Lidya

407,818 Aufrufe • vor 1 Jahr