Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Nihat Genç ile yıllar once

26,635 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)

9 Yorum

kemal durak profil fotoğrafı
kemal durak11 ay önce

Ruhu şad olsun

Ersin UYANIK profil fotoğrafı
Ersin UYANIK11 ay önce

ne oldu? yavuz selim halk tv ekrana çıkacak konuk bulamıyor koşsana ne duruyorsun hayırdır ne oldu bir şey mi var

M E S A profil fotoğrafı
M E S A11 ay önce

Arşivini yayınlasalar keşke

Bahadır İlgen profil fotoğrafı
Bahadır İlgen11 ay önce

Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun inşallah 🇹🇷

Cahide Çiçek profil fotoğrafı
Cahide Çiçek11 ay önce

@tsumut71 Yeri sanırım doldurulamaz.Çok üzgünüm.

Banu AVAR profil fotoğrafı
Banu AVAR11 ay önce

Ruhu şad olsun! Bir vatan evladını, Nihat Genç'i kaybettik...  1990’lı yıllardan beri aynı yolun yolcuları olarak kah SkyTürk’te kah TRT’de kah Vardiya Bizde protestolarında kah Müyesser Yıldız’a destek imzalarında beraber olmuştuk.  Onu son kez geçen yıl Eskişehir Kitap Fuarı'nda Pankuş Yayınları standında gördüm.  Karşılaştık, kucaklaştık. Hikayelerini, romanlarını, siyasi yazılarını yazarken, söyleşilerini yaparken nasıl samimi nasıl coşkulu bir üslup kullanıyorsa tam da öyle sarılmıştı. Çok uzun bir yolculuğa çıkar gibiydi. İçimi bir hüzün kaplamıştı. O, coşkuyla ve tutkuyla vatanına, bayrağına, toprağına aşık dürüst ve samimi bir aydındı. Ailesine ve sevenlerine başsağlığı sabır ve onunki gibi bir direnme gücü diliyorum. #NihatGenç

Veryansın Tv profil fotoğrafı
Veryansın Tv11 ay önce

Cumhuriyeti Yaşatın...

Norm Ender profil fotoğrafı
Norm Ender11 ay önce

Sene 2010 bir konser için geldiğimiz Ankara’nın işlek caddelerinden birinde oturduk, arkadaşlarımla kahve içiyoruz. Bir an sokakta sakin ve mert adımlarla yürüyen bir adam gördüm. Kirli sakalı Ankara’nın beton rüzgarını adeta zımparalıyordu. Bedeni zayıftı ama asla çelimsiz değil, kimsenin haram lokması boğazından geçmeyen bir insanın asaletiyle yürüyordu. Bu tariflere uyan bir adam tanıyorduk arkadaşımla, imza gününe gittiğimiz bir yazardı. Korkusuz biri, hatta babamla nümayiş arkadaşlığı yapmışlığı var. Balyoz ve Ergenekon kumpaslarının olduğu dönemlerde onurlu direnişimiz adına konuşmalar yaptığında bizzat alkışladığımız bir adam. Bu yürüyen adam o olabilir mi diye arkadaşımla birbirimize bakıp koştuk arkasından ve abi diye seslendik. Hemen durdu ve bize doğru baktı, çünkü abiydi! Yüzünü görünce o yürüyen adamın, düşündüğümüz adam olduğunu anlayıp sevinmiş ve heyecanla sarılmıştık. Sanki gözleri düşsel doruklara sarılmış bir kartal ama bakışları hala evimizin pervazına konan bir serçeydi. Evet gördüğümüz adam Nihat Genç'ti. Gülümsedi ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Abi dedim biz yıllardır senin televizyonda yaptığın konuşmaları pürdikkat dinliyoruz ve seni severek takip ediyoruz. Ben müzisyenim ve arkadaşımla seni görmüşken yanına gelip bu albümümü sana hediye etmek istedim. Albümü eline aldı ve sonra tedirgin olup sağına soluna baktı, ben hemen anladım sebebini. Abi dedim merak etme bizi kimse göndermedi, biz Cumhuriyet ilkelerine bağlı Atatürkçü gençleriz! Kötü niyetli kimselerin kuklası değil, dedikten sonra rahatladı. Teşekkür etti ve albümü incelemeye başladı, dedim bu bandrolsüz bir albüm abi, yani müzik marketlerde bulamazsın ben gittiğim konserlere sırt çantamda götürüp satıyorum! Çok şaşırdı ve gülümseyerek çok etkilendim size helal olsun Allah yolunuzu açık etsin çocuklar, benim oğlanda müzisyen dedi. Ayaküstü biraz konuştuktan sonra albümü dinlersen çok sevinirim. Özelikle Çıktık Yine Yollara adlı eserimi çok seveceğine eminim abi dedim, dinleyeceğine söz verdi görüşmek üzere diyerek ayrıldık. O albümü dinlediğine, sakladığına ve benim yükselişimle gurur duyduğuna adım gibi eminim! Nihat abiyi ilk izlediğim zamanlardan beri programları sürekli yayından kaldırıldı. Trafikte yaşanan bir haksızlığın bile insanları delirttiği şu günlerde empati yapmanızı istiyorum. Nihat abi sürekli boykot edildiği için gittikçe hırçınlaştı ama sebebi engellenmesiydi. Üslubunun giderek sertleşmesinin sebebi aslında gerçekten hakkını aradığı bazı kesimlerin sert eleştirilerinden dolayı onu ötekileştirmesiydi. Nihat Genç’in başına gelenler sizin başınıza gelmiş olsa eminim bir çoğunuz hayata küser kendinize bile söverdiniz. Dayanmanız mümkün değil! Şimdi ölüm haberini aldım ve çok üzüldüm. Bir baba bir eş, arkadaşlarına derin bir yoldaş öldü bugün. Acısıyla tatlısıyla bir korkusuz kalemdi, uyarıları ve anlattıklarıyla aslında hepimiz için bir direnişti. Son isteği bile Cumhuriyete sahip çıkın olan bir insanın niyetinden şüphe etmek kimsenin haddi değildir! Baskılara ve kariyerine yaptıkları suikaste rağmen kalemini satmadan son nefesine kadar direndiği için Nihat Genç'e çok saygı ve sevgim var. Bize eyvallahsız yaşamın ne olduğunu yaşayarak gösterdi, edebi bir duruştu ebedi bir fikir oldu! Yakınlarına metanet sevenlerine sabır dilerim, Allah gani gani rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. 🙏

Bülent TEKBIYIKOĞLU profil fotoğrafı
Bülent TEKBIYIKOĞLU11 ay önce

Nihat ağabeyin bu topraklara borcunu ödediğine şahidiz. Allah hepimize böyle borçsuz bir veda nasip etsin. 🇹🇷🤲

Benzer Videolar