Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Nikahına beni çağır bitaneeem 😁😁😂😂
31,162 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 38

@the_bulent06 @mmavidunya Sedat Pekerin yüzünden hep.

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

@ppinarppasali Nerden biliyon belki kullanıyorlar😂😂

@the_bulent06 O ses Türkiye duy bunu artık

@the_bulent06 Boşları toplayın mekanı Kapatıyoruz...🤣🤣🤣

@the_bulent06 Çikira muzcu ajdar ı hatirlatti bana

@the_bulent06 Bunun Acil Piskolog Dr.Sedat Peker arafından Tedavi edilmesi gerek

@the_bulent06 pskolojik siddet:)))

@the_bulent06 Bu ne ya ?

Çak gahirlendin değilmi 😂😂😂

@the_bulent06 😂😂Allah akıl fikir versin 😂😂hiç güleceğim yoktu!

@the_bulent06 Şarkı yetmez milletin sana inanması için en az 3-5 Takla atman lazım ,hadi...!

@the_bulent06 Birşeyide becer yaaa. Kabiliyet yoksunu.

@the_bulent06

@the_bulent06 🤣🤣🤣

@the_bulent06 😂😂Nasıl bir ruh halidir 🤔

@the_bulent06 İstersen şahidin olurum senin 🤣🤣🤣

😂😂😂

@the_bulent06 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

@the_bulent06 Kafa iyice karıṣmıṣ.

@the_bulent06 Artık eminim Kesinlikle titanikte yiz...

@the_bulent06 🤭😁😂

@the_bulent06 Analar Daha Böylesini Doğurmamıştır 🤣😅

@the_bulent06 @kaptandemirci Yahu bunun ic işleri bakanı olduğu gerçeği beni kahrediyor...Akıl tutulması ..😡😡😡😡

@the_bulent06 Bu Nedir Ya

@the_bulent06 Binali yıldırımı tek geçerim ama bu da fena değil

@the_bulent06 🤣🤣🤣🤣 sülü sedat Peker seni tedavi edecekmiş kendisi öyle diyor.

@the_bulent06 Biri "sesin cok guzel" demis herhalde nerde gorsem sarki soyluyor..

😂😂😂😂keşke söylese en iyi yaptığı şey masal anlatmak

@the_bulent06

@the_bulent06 Arkada Japon lirik calgisi ama şarkıyı taniyamadim🤔

@the_bulent06 Fake mi? 🤣🤣🤣🤣 ben gelmiyorum

@the_bulent06 Siyaseti bırakınca şarkıcı olmayı düşünüyor galiba keşke siyaseti bıraksa

@the_bulent06 🤭😂😂

@the_bulent06 Senin şarkıcı olma hayallerini elinden alanların Allah bin belasını versin…😂😂

@the_bulent06 Bu ne aq.😅

@the_bulent06 İban aç Sn Bakaňım halk parasını nereye harcayacağını bilemiyor.

@the_bulent06 Oylar coştu coştu.İşte halkımızın güvenebileceği siyasi yaklaşım budur.Bravo,bravi,brave
