正在加载视频...
视频加载失败
Niko usta modunda
9 条评论

JOKER1 年前
Baba sen ne güzel bağırırken tükürüklerini ektin o yemeğin için. Yiyene afiyet olsun.

irenkah1 年前
Olacak o kadardaki Ahmet çevik'e benzettim

SNBR1 年前
Nefret ediyorum böyle şaklaban insanlardan

Çükentay1 年前
İzlerken basurum sızladı

Ceyhun Erhan Köse1 年前
Bu nedir yahu

Barbaros T.1 年前
Artık dışarıda yemekte yenemeyeceği belli olmaya başladı

Yılmaz! 🔎ℹ1 年前
nusrete çok vebal yazılıyor söyliyim...

Bilge Kaya1 年前
sayın @mtahmazoglu bu işletme ile ilgilenecek misiniz?

Elestiri-Yorum1 年前
Bütün manyaklar bizim ülkemizde gibi bir hisse sadece ben mi kapılıyorum acaba ?

