Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

ninguém era triste nessa época

589,198 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Trecho Pagode profil fotoğrafı
Trecho Pagode2 yıl önce

corre aqui @thiaguinhocomth @SigaRodriguinho

joao profil fotoğrafı
joao2 yıl önce

Papo reto, essa é uma das melhores, se não a melhor, parceria do pagode 2000

opsday 🤷🏽‍♀️🕷 profil fotoğrafı
opsday 🤷🏽‍♀️🕷2 yıl önce

Passava a tarde toda cantando e fingindo que era eles 🗣️🫶🏽kkkkkkkkkkkkkk

Pedrin ® profil fotoğrafı
Pedrin ®2 yıl önce

ousadia & alegria

S. profil fotoğrafı
S.2 yıl önce

@isantosamanda

Nícolas profil fotoğrafı
Nícolas2 yıl önce

@brunodekayode se tu tivesse óculos escuro na época do Feijó…

Ana profil fotoğrafı
Ana2 yıl önce

eu e a @linny_teamofla com certeza não éramos tristes

diva profil fotoğrafı
diva2 yıl önce

@browngelic

Themanknows25 profil fotoğrafı
Themanknows252 yıl önce

@am0an4sz BRABAAAAA

International Icemakers® Association profil fotoğrafı
International Icemakers® Association2 yıl önce

É pq não tinha Xandão no STF

Benzer Videolar