正在加载视频...
视频加载失败
Niye ıslattın lan bunu?
243,532 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
7 条评论

Kadir KaraKöse1 年前
Başlık 4 tane oruspu çocuğunun emekçi ye hakaretleri olmalıydı

keskinconn1 年前
Yarram gibi replik

işimdeyim gücümdeyim1 年前
La yiyin işte amk, ne uzattınız arkadaş yaw. Herkes böyle düşünse hala pilav üstü kuru yiyordu tüm memleket. Yeniliğe bu kadar kapalı olunmaz la

MORTE1 年前
Kalkın siktirin gidin ulan, çocuk gibi yemek beğenmiyorlar

afyonluyuzezelden1 年前
Cahilliğin, terbiyesizliğin en dibi bir video. İnşallah polisi böyle göstermek için bilinçli yapılmamıştır.

duldul1 年前
Şuna gülenlerin ben ta

marqez1 年前
Durumu tosta basılır mi amk? Amirim ve tayfası haklı. Bir de bu Leyla ile Mecnun'la birlestirilen bölümden mi acaba?
