Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

No FASTag from May 1st?❌ 🤯

18,376 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

ashwun.. profil fotoğrafı
ashwun..1 yıl önce

Fastag isn't going to be removed bro..As i think🤔

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

you never heard this before

Suman Debnath profil fotoğrafı
Suman Debnath1 yıl önce

Woah seriously? No FASTag from May 1st? That’s gonna be chaotic at tolls 😬

MOHIT AGRAWAL profil fotoğrafı
MOHIT AGRAWAL1 yıl önce

Itna khush kya ho raha hai be? Yaad hai cable tv operator wala system ab change hone pe kya hua hai? Yahi bola gaya tha jo channel dekho bas utne ke paise do

Potato™ profil fotoğrafı
Potato™1 yıl önce

Garmint ke ch0r jab ghar pe nhi honge tab aake ch0ri karke jayenge Masterstroke

dhairya profil fotoğrafı
dhairya1 yıl önce

Its wrong Please make into the facts this is a wrong info

DEVESH BHARGAVA profil fotoğrafı
DEVESH BHARGAVA1 yıl önce

Nope new system will work on heavy duty vehicles like trucks, buses 1st. Then will trickle down

metabolite profil fotoğrafı
metabolite1 yıl önce

Where is our privacy? When govt controls everything.

theEngineeringGuys profil fotoğrafı
theEngineeringGuys1 yıl önce

Imagine the servers getting hacked from the backdoor

QUESTIONAIRE profil fotoğrafı
QUESTIONAIRE1 yıl önce

Matlab toll pass ko bypass krne ki shuvida gayi!!

UVK🇮🇳 profil fotoğrafı
UVK🇮🇳1 yıl önce

Bewakoof! 😝It's not starting from May 1st...read newspapers daily...stick to fake mobile reviews.

Benzer Videolar