Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
No niin. Hyvää joulua.
16,967 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

A-J Hirsimäki 🇫🇮1 yıl önce
Kai menit syliin laulamaan?

Mikko Vuorenpää1 yıl önce
Laulan mieluummin kuin hyvin.

antti juoksen siis olen antikainen1 yıl önce
Hieno pukki mutta pitkä on matka ollut kun on noin laihaksi pukki päässyt.

Sami von Carlowitz1 yıl önce
Ehdottoman kunnollista!

Korpikuusen kannon alla1 yıl önce
Ei ole hyppyaltaalla noin suoraselkäistä pukkia.

Dick1 yıl önce
Epäilyttävä pukki, liian laiha ja selvin päin.

Samu Mökillä1 yıl önce
Kunnollista!

Pasi Leppänen1 yıl önce
Mitäs? Näenkö oikein, että @ToniMalminen on kerrankin unohtanut rintaliinan asusta?

Sheikki Ali Hassan1 yıl önce
Väinö Väinö missä on se väinön toinen säkeistö: missä on se Konsta😊

Niko Virtanen1 yıl önce
Kunnollista.
Benzer Videolar
0:39
Sensitive content
Alkaa pussihousun shönkhötysh vaikuttamaan siltä, että votkuli on istunut kuskin penkille nettiblogin päätoimittelijan elämässä. Hyvää ja raitishta joulua shinne Luhanshkiin Janush 🎅🏼🎁
Vitjavaari
11,076 görüntüleme • 6 ay önce
