Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Nog een fragmentje…

49,229 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Pim Fijneman
Pim Fijnemanvor 2 Jahren

Je zou toch zeggen dat 🦊 dit moet kunnen / ontwikkelen

Profilbild von Steef
Steefvor 2 Jahren

Anita vulde die rol destijds echt fantastisch in. Zat er verdedigend ontzettend kort op, in de opbouw altijd aanspeelbaar en goed in één keer raken. Zo zonde destijds voor zn carriere dat ie naar Newcastle ging.

Profilbild von Erwin.v.H
Erwin.v.Hvor 2 Jahren

Ook mooi om dat +1 te zien. Dat moeten ze nu nog leren.

Profilbild von Fabian
Fabianvor 2 Jahren

Matusiwa met spoed ophalen naast Vd Boomen

Profilbild von Tim van der Helm
Tim van der Helmvor 2 Jahren

Anita heeft als CVM nooit een wedstrijd van Ajax verloren en ik dacht slechts een keer gelijk gespeeld.

Profilbild von QTR04
QTR04vor 2 Jahren

Bergwijn deed dit gister ook uitstekend

Profilbild von Menno
Mennovor 2 Jahren

Zou Vos dit niet kunnen worden?

Profilbild von oelsevenhuizen
oelsevenhuizenvor 2 Jahren

Kunnen we die nummer 6 van Lens, Abdul Samed niet overnemen? 23 jaar., en precies een zelfde soort speler alleen voetballend verder naar mijn idee.

Ähnliche Videos