Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Normalleşme çok yanlıştı!
10,577 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Bize sokaklarda ,sürekli mücadele edecek, halkın nabzını, gündemini tutacak muhalefet lazım. İktidarın kirli gündemine piyon olacak , onun peşisıra gidecek uysal siyasetçiler siyaseti bıraksınlar. Muhalif olmak dürüst ve Cesur olmayı gerektirir.

Ya Dünyada ve Türkiye'de ne değişimler, dönüşümler, gelişmeler oluyor ama bu isim babasıyım diyor ya. Sanki yeni bir çağ başlattı.! Kemal Kılıçdaroğlu'ndan beter çıktı ya.

Sn. Türker bey sizinle birçok konuda farklı düşünuyorum fakat sizin inandığı ilkelere bağlı dürüst biri olduğunuza inanıyorum. Bu ülke bu cumhuriyet farklı düşünüyor olsak da hepimizin. Bana göre şu andaki hukuka inanmayan suçlu, mafyetik rejimle sadece mücadele edilmelidir.

Kendi kendine yıkılacak olana vurursan, ona taraftar kazandirirsın...

marksistler normalleşmez , o iş bir akıl hastalığı .

Ne doğru idi ki..Chp ve genel olarak siyasetin, siyaseti meslek edinmiş, geçim kaynağı olarak gören fosillerden kurtulması gerekiyor..Başka insan mı kalmadı hep aynı kişiler Türkiye kötüye gidiyor ama siyasetçiler aynı, böyle saçmalık olur mu?

Yanlış değil saçma hatta saçmalık. Chp seçmeni olarak rezalet. 😠😠

Normalleşme nedir yaşınız itibarı ile bir savaş içinde olmamışsınızdır kurmay subaysınız savaşı anlıyabilirsiniz savaşta normaleşme denilen şey savaşın kaybedildiği sulh için masaya oturulduğu demektir

Çoooook doğru tespit kesinlikle katılıyorum aynen komutanım emeğinize yüreğinize sağlık başarılarınız daim olsun inşallah 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Yok öyle birleyen
