Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Not Cherry on Top being performed at NBA! 😭🌸
333,161 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

iMoymoy 🍀1 yıl önce
Wow! A while ago @BINI_ph is in KMJS now their song #cherryontop is playing in NBA Halftime. Isn't that great!

Joie1 yıl önce
5 dancers jan are Pinays

A M1 yıl önce
Filipino heritage night ng Clippers?

Guz1 yıl önce
The aiah's signature dance at the end is on fiyah baby🔥

Jugs1 yıl önce
@LoveRoseyyyyyy

StaRosaMilker 🌸🇵🇸1 yıl önce
Ang panget ng version nila. Eme! 🥲

KIKO-BAM-HEIDI 20251 yıl önce
wow 😯

craziness!!!🐥🔪🌚🤝🌝1 yıl önce
Wowwwww

aliyshh1 yıl önce
Amazing!

Reph1 yıl önce
wow 🫶🌸
