Loading video...
Video Failed to Load
NOU MESTALLA WELCOME HOME! 🦇🏟️
34,079 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

A stadium like many others I am afraid

🇺🇸🇺🇸🇺🇸 AMERICA FIRST 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Such a shame we already have a home!

They still need sell the club , we’re facing relegation because of the owners

The spirit of Mestalla is that the stands are upright and close to the pitch.

@JLNverbeek @KingKimmich__ ik wil dood, Estadio Mestalla is verreweg het beste aan de club momenteel. Het enige waar we nog bij de Europese top bij horen imo is hoe geweldig het stadion is. Net zoals Wembley maakt het niet uit waar je zit, je ziet het perfect...🥲

That new place has zero personality, looks like most other new grounds 🥱 The Mestalla has character.

Peter Useless

Una puta merda de estadi #Limgohome

Basura campo

Tremendo mojón






