Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Nytt år samma gamla visor!

448,999 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Södermalmshögern 👌
Södermalmshögern 👌vor 1 Jahr

Slagsmål mellan DIF-MFF: 0. Slagsmål mellan polis-DIF: minst 1, här. Slagsmål mellan polis-MFF: 1, Odenplan. Ser ni mönstret? Polisen startar alla fighter. Helt sjuka i huvudet. @polisen_sthlm.

Profilbild von Södermalmshögern 👌
Södermalmshögern 👌vor 1 Jahr

Knäböjer för orcherna i förorten. Vevar med batonger och kör pepparsprej mot vanliga svenska knegare som går på fotboll. Del 6538.

Profilbild von Stationsbefälet
Stationsbefäletvor 1 Jahr

Ja, att ni aldrig lär er?! Patetiskt jävla pack som gnäller när ni inte kan bete er sig som vanligt folk.

Profilbild von Ultrasfactory.se
Ultrasfactory.sevor 1 Jahr

Horungar

Profilbild von Marcus Svensson
Marcus Svenssonvor 1 Jahr

En jävla match tog det innan batonger och pepparspray användes. Inte så jävla konstigt att Polis/ordningsmakt är ganska så hatade inom denna kulturen.

Profilbild von Jesper Edvall
Jesper Edvallvor 1 Jahr

Tips: gör inte utfall och skrik horunge mot polisen så kanske de agerar annorlunda.

Profilbild von Anton
Antonvor 1 Jahr

Bråkar med snuten, får spö, gråter, repeat. Nu är fotbollen igång igen!

Profilbild von Mer av Roffe
Mer av Roffevor 1 Jahr

Gick på Norra stå i 20 år. Gått på fotboll och hockey i 50 år. ALDRIG blivit attackerad av polis eller andra fans. Just saying

Profilbild von Roberth Engdahl
Roberth Engdahlvor 1 Jahr

Ett kärt vårtecken Alsvenskan är igång. @polisen_sthlm får ta ut allt de de ej våga i gängkriminalitetens spår på fotbollssupportrar. När de är fotboll vevas de friskt med batonger och spray. Medans för gäng kriminella och protestanter så knäböjs det.

Profilbild von Michael Högfeldt
Michael Högfeldtvor 1 Jahr

Nytt år samma visa med fjortisar som inte kan gå på fotboll som normala människor. 🤦

Ähnliche Videos