Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
O an ne yaptınız?
699,048 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

FANATİKS1 yıl önce
Bu şekil sevindik

💛f@rukyılm@z💙1 yıl önce
Bundan yaptık evin içinde 😁

rota akademi1 yıl önce
Şampiyon olacağız. Bunu tarihe not düşün. Fenerbahçe sevgisi bir gün değil, dededen babadan kalma bir yadigârdır. Fenerbahçe, zülf ü yârdır... Sevdadır...Sayın Başkan bu güzel aileye çok güzel sahip çıkıyor, mücadele ediyor her şey Fenerbahçe için. Güzel günler yakındır.

Enver GEZİCİ1 yıl önce
Bunu yapıyordum

Derya Savcı1 yıl önce
Çok bağırdık Alman komşu uyuz olmuştur

ULAŞ GÜLEN1 yıl önce
Böyleydim 🤣

Olcay1 yıl önce
Kahve yıkıldı bardaklar kırıldı sandalyeler havalandı yer titredi gök inledi 💛💙

Gkhn1 yıl önce
Koptuk

fatihemrekandemir1 yıl önce
Kahve dünyasında sesim kısılana kadar bağırdım. Herkes bana baktı ama önemli değildi. 3. golde bağıracağıma söz vermiştim!!
Benzer Videolar
0:35
Sensitive content
Gerçek aşka ne yaptınız?
L🪐
203,079 görüntüleme • 2 yıl önce
